Arkaden Shopping – Juli

Jeg har dessverre ikke hatt så mye tid til å blogge i sommer pga. mye reising rundt osv. Men nå kommer jeg endelig med et nytt innlegg for Arkaden! Jeg vet dere har ventet på dette lenge. Men dette innlegget kommer til å skille seg ut litt. Hvorfor?

Dette blir mitt siste innlegg for Arkaden Shopping. Som modeller i Arkaden sin reklamekampanje har vi en kontrakt som går over ett år. Jeg begynte i August 2010. Det vil si at min tid som modell for Arkaden vil være over.. imorgen (1. August) Men jeg skal skrive mer om hvordan det har vært senere. Det jeg vil med dette innlegget er å avslutte det hele med et smell! Jeg vil reklamere for noe annet enn klærne på Arkaden. Fordi Arkaden har så mye mer å tilby enn bare klær! Alt handler jo ikke om klær, det finnes mye annet kult også. Og fordi Arkaden er Norges kulesete shoppingsenter så må vi jo ha alt! Dette siste blogg innlegget for Arkaden Shopping vil vise..

DUO Body Butter fra the Body Shop!

Helt ærlig, jeg har hatt tørre områder på kroppen så begynte å bli ganske irriterende. Det så ikke særlig pent ut heller. Derfor begynte blant annet kjæresten min å mase om at jeg måtte skaffe meg en fuktighetskrem. Jeg tok turen innom Body Shop på Arkaden og så denne DUO Body Butter’en. Denne fuktighetskremen er noe av det nyeste Body Shop har å tilby denne sommeren, og jeg må si at det fungerer veldig bra!

Boksen er delt inn i 2 deler: En del som har en ganske bløt fuktighetskrem som er tilpasset normal hud. Denne kan brukes over alt på kroppen for å holde huden fuktig og fin. Den andre delen har en mye fetere krem. Dette kremen skal helst brukes på områder som er veldig utsatt for tørr hud. Denne fete kremen bør helst ikke brukes i ansiktet fordi det kan sperre for porene. Bruk den på tørr og tykk hud!

Personlig er jeg veldig fornøyd med denne fuktighetskremen. Ofte er det slik at man helst bør kjøpe 2 kremer; en for ansiktet og en annen for resten av kroppen. DUO Body Butter har begge deler i en! Etter at jeg hadde brukt den 2-3 ganger på de tørre områdene ble huden mye bedre. Det synes ikke lenger at jeg har tørr hud, og huden føles også mye glattere.

DUO Body Butter er å få tak i forskjellige dufter og koster kun 179kr. Nå har Body Shop et tilbud hvor man kan kjøpe 2 valgfrie DUO Body Buttere til 300kr! Løp og kjøp!

(Prøvde å ta bilde av meg selv smøre på krem, men tror jeg holder de bildene for meg selv, lol =D )

Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping

Legg igjen en kommentar

