Afterhours – Extrema Outdoor 2011

En ting som virkelig irriterer meg nå er de negative overskriftene etter Extrma Outdoor på Kalveøya.. fordi festivalen var jo helt FANTASTISK!! Spør de 9318 deltakerne som ikke ble tatt med dop. Men nok om det.

Været var nærmest perfekt og stemmingen på øya var utrolig god. Det var synd jeg kom litt sent fordi det var så mye å gjøre der! Alle scenene, alle standene alt man kunne gjøre.. Om det blir Extrema neste år vet jeg at jeg skal være der tidlig slik at jeg får med meg alt! Prisene var ikke så ille faktisk og det var utrolig nok ikke noe kø noen steder. Eneste som var nedtur var gjørmen, men det hører vel til alle festivaler.

Av artister/DJ’s fikk jeg selvfølgelig med meg Armin van Buuren som leverte et sinnssykt bra sett som løftet tusenvis av armer opp i været. Eric Prydz skuffet litt, men gikk over på Erick Morillo og han var bare helt KONGE! Etter Morillo kom AN21 & Max Vangeli som overrasket i og med at jeg ikke har hørt de før. Festivalen avsluttet med masse fyrverkeri som var gøy å se på.

Iløpet av dagen mistet jeg de jeg var med som vanlig (unnskyld Bjørn & Simon) men havnet sammen med «partysvenskene» jeg møtte på Sensation tidligere i år! Vi hadde det veldig hyggelig senere ut over natta i kjelleren på et vandrehjem. De er en skikkelig trivelig gjeng så var veldig hyggelig å se dem igjen!

Takk til alle som gjorde Extrema til en utrolig bra festival!

uuuuhyeaaaah Superkidzen!

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Event, Musikk

Legg igjen en kommentar

