Arkaden Shopping – Mai

Jahaaaja.. Da var det IGJEN på tide å vise fram det nyeste på motefronten fra Arkaden. Beklager sent innlegg, men det har vært litt sykdommer og sånn som har preget min fredfulle hverdag. Men ja.. sommeren nermer seg og skolen er snart slutt! Det begynner å bli på tide å oppdatere klesskapet sitt og gjøre seg klar for sommeren med lette og luftige klær og lyse farger. Jeg spurte rundt i butikkene på Arkaden og fant fram til dette:

Skjorte og hatt fra Jack & Jones

Jeg er veldig glad i skjorter, derfor liker jeg å gå med en fin skjorte om sommeren. Det ser stilig ut og det er perfekt når sola steker. Skjorter kan man like så gjerne bruke ute som på fest, derfor er dette noe man burde investere i før sommeren. Jeg er ikke akkurat hatte-typen men denne gangen følte jeg for å ta på en hatt. Jeg må innrømme at det ser litt ‘klæssy’ ut med hatt. Man får en litt annen stil med en gang da, og det legger særpreg på seg selv!

Skjorte og sixpence fra Carlings

Enda en skjorte. Denne har derimot lange armer som kan være greit å ha. Været i Norge er ganske ustabilt, så det gjør ikke noe å dekke til armene når vinden tar tak! Sixpence er heller ikke noe jeg går med til vanlig. Men igjen, med en gang man tar det på så blir utseendet dramatisk forandret. Jeg liker det!

T-Skjorte fra Carlings

Ok jeg måtte.. Jeg trakk på smilebåndet da jeg så denne t-skjorten og teksten passer godt til både meg og han. lol. Uansett, fyren på t-skjorten er bloggeren og «Oslo’s partykonge» Superkidzen. Jeg har sett han ute på by’n noen ganger og han er en person utenom det vanlige. Si hei hvis du ser han, fordi han virker som en veldig hyggelig person! ;D

Bildene er tatt av Elise Rosenborg

Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping

Legg igjen en kommentar

