Modelljakten @ Arkaden 16. april

16. april er det igjen klart for ny modelljakt på Arkaden! Ifjor var jeg med og jeg ble en av de 4 som ble modeller for Arkaden. Kanskje det blir deg denne gangen?

Møt opp på Arkaden mellom kl. 13 og 16 for å få sjansen til å bli modell!

Det er ikke skummelt og det går ganske fort. Om du vinner så kan jeg love en opplevelse få andre får muligheten til å oppleve😉

Nåværende modeller for Arkaden vil være til stede om du har noen spørsmål etc. Jeg har dessverre bare mulighet til å være der en times tid, så om du vil få et glimt av meg bør du være der tidlig! haha

Det er forresten 18 år’s aldersgrense i år! Så om du er 18 eller blir det iløpet av sommeren bør du stille opp. Uansett hvordan du ser ut eller hvordan stil du har kan du vinne!

Håper jeg ser DEG på modelljakten!

Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping, Event

Legg igjen en kommentar

