Denne bloggen legges ned – APRILSNARR LOL

Internett blir stadig strengere og det kan nesten virke som et stort anarki. Idag, 01.04.11 har jeg blitt tvunget til å legge ned bloggen.

Som dere sikkert har sett har det ikke blitt så mange nye innlegg i det siste, det pga. diverse møter med Superkidzen, Voe (ja, hun er fortsatt i blogg-Norge) og Marie Amanda. Disse tre har gått under et alias (som jeg desverre ikke kan dele) for å danne en allianse og ta over blogg-Norge. Målet deres er å ha monopol (!) over blogger i Norge, og de vil fra og med idag og framover stenge de største bloggene. Dere som ikke har så stor lesergruppe vil ikke bli påvirket. Jeg kan sitere litt av kontrakten:

«Vi, Superkidzen, Voe & Marie Amanda, vil herved permanent stenge bloggen din grunnet visse nye tanker ang. blogg-Norge. Du har ingen rett til å blogge mer fra og med 02.04.11. Det VI kan tilby deg er et gratis solkort på Brun & Blid til verdi av 100kr som du kan vinne om du legger ut en fan-video av oss på YouTube (IKKE VIDEO BLOGG!!). Takk for at du prøvde å blogge.»

MVH
Superkidzen, Voe & Marie Amanda

Ja så da gjenstår det bare å si takk for meg, og takk til alle som har fulgt bloggen min hittil. Det betyr virkelig mye for meg!

Hilsen
Jarl Erik Cedergren

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Denne bloggen legges ned – APRILSNARR LOL

  1. Camilla

    Jeg smaker en liten aprilsnarr på tungen her😛

Legg igjen en kommentar

