Arkaden Shopping – Mars

Da var det vel på tide med oppdatering fra Arkaden da? nei? ja? Jo! Jeg vet du vil!

Denne gangen stiller jeg opp med litt penere klær da, fordi jeg følte at passer humøret mitt akkurat nå. Det jeg liker med klærne jeg plukket ut denne gangen er at de passer like bra på fest og selskap som på skolen. Det er liksom stil over det hele da. Jeg gikk gjennom Carlings og Jack & Jones og fant noen gullkorn av klær. Jeg og Elise ble enige og å gjennomføre shooten i studio, så det ble spennende. Check it ooout!!

Haha random

Skjortene og Cardigan fra Carlings

Bukse fra Jack & Jones

 

Nå er det selvfølgelig bare å løpe til Arkaden og kjøpe det kuleste på markedet! Ingen andre steder har så mange kule butikker samlet på et sted. Tar du ikke turen nå kan du i det minste like Facebook-siden til Arkaden! Her kan du holde det oppdatert på det nyeste til en hver tid, og det er masse konkurranser du kan være med på.

Snakker om konkurranse.. I april er det igjen tid for MODELLJAKTEN! Det her kan jeg love er spennende saker. Følg med så kommer det mer info!

 

Bildene er tatt av Elise Rosenborg

 


Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping

Legg igjen en kommentar

