Mah crib

Som jeg skrev tidligere fikk jeg en sovesofa i bursdagsgave av mamma og pappa. Det tok litt tid før jeg fikk den, men når har jeg den endelig =D Den er nesten 3 ganger større en den gamle sovesofaen min, og det er så deilig å ha masse plass når man sover! =O nå blir det bare enda vanskeligere å stå opp om morgenen.. -.-

Når jeg først er i gang kan jeg vise litt mer av rommet mitt. Lyset på rommet er det mest tragiske lyset å ta bilde i. Alt blir mørkt og får rare farger. Jaja, det får gå >_o

Hadde blitt mye bedre med vidvinkel..

Dragetrenerøøn!!

Rommet likner mer en stue enn et soverom. That’s how I like it!

Rakk ikke å rydde i glasskapet idag =( har ikke ryddet der på nesten et år <.<

2 kommentarer

Filed under Bilder, Blogg, Personlig

2 responses to “Mah crib

  1. baarlid

    HAHAHA! Du kibba dragetreneren-hylla du!!!😛 LOL

Legg igjen en kommentar

