Arkaden Shopping – Januar

Åååh, tiden går så fort! Januar er over allerede, og jeg rakk ikke en gang å blogge om klær for desember. Jaja, jeg får ta det igjen med denne månedens utvalg, og det som kommer de neste månedene framover.

Denne gangen ville jeg ikke gjøre ting så alt for komplisert, så jeg valgte å ta en litt laidback stil: Hettegenser, lue og freeshe t-skjorter! Check it out~

Lue fra Jean-TV

Genser fra Carlings

T-skjorte fra Jack & Jones

Noen mener at hettegenser er litt dass, men jeg syns ikke det. Det er faktisk mulig å finne hettegensere som ser kule ut som denne her. Men det holder ofte ikke bare med en hettegenser, fordi da er det lett å se ut som en dass. Finn en kul t-skjorte du kan kombinere den med, så blir alt mye kulere! Husk at farger er viktig!! Ikke bare er mange hettegensere kule, men de holder deg også varm når det er kaldt. Lue er også viktig om du vil holde kulden hahaha mente selvfølgelig varmen*. Jeg syns litt «baggy» luer er digg, fordi jeg liker baggy klær. Uansett så blir det mer plass til varme i lua når den er litt stor! Det er bra.

«Wallet» T-skjorte fra TShirt Store Arkaden

En helt vanlig, veldig freesh t-skjorte sier du? Mer enn det sier jeg. «I left my wallet in El Segundo” står det på den, og det er faktisk tittelen på det andre singel albumet til hip-hop gruppa A Tribe Called Quest’s debutalbum “People’s Instinctive Travels and the Paths of Rhythm”. Fet t-skjorte og fet track. Sjekk ut musikkvideoen til «I left my wallet in El Segundo”!

Alt dette og mye mer kan du finne på Oslo’s kuleste shoppingsenter for ungdom! Du kan gjette 3 ganger hva det er. Ja, ARKADEN!! Stikk innom enten du er sulten på mat eller klær, så er du garantert at du finner noe som vil falle i smak. Skjønner, smak? mat? klær? haha..

Join Arkaden Shopping sin Facebook-side HER for å holde deg oppdatert på det nyeste, tilbud og konkurranser!

 

Bildene er tatt av Christine Winge

Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping

Legg igjen en kommentar

