Welcome to Life

14. januar ble jeg 18 etter hele 17 år som ikke-myndig. Selvom verden står og ikke så veldig mye annet er annerledes siden 13. januar er det litt deilig å være 18. Nå kan jeg kjøpe alkohol, dra på utesteder og gjør morsomme ting over alt. Det var veldig mye som skjedde denne helgen, så ting gikk veldig fort. MEN jeg hadde utrolig mye gøy, og det var utrolig hyggelig å ha bursdag.

Fredagen begynte med at hele media-trinnet sang bursdagssang for meg når jeg kom inn i klasserommet! (kom litt for sent som vanlig…) Notificationene på Facebook ble helt overkill, så Facebook fungerte ikke hos meg til slutt. Men det var utrolig hyggelig med så mange gratulasjoner, selv om jeg desverre ikke rakk å svare på alle.

Senere den dagen spiste jeg middag med familien hvor jeg fikk noen gaver. En konto med masse penger, litt klær og en sovesofa! Jeg er litt lei av å lige på fjærer og bjelker.. Rett etter denne middagen dro jeg til kjæresten min som har forstuet benet =( hun er så søt at hun bakte en iskake med vaffler! Den var kjempegod, og veldig mektig så det var namnam. Som gave fikk jeg en søt t-skjorte, gavekort og massasje hos massør i Oslo.

Dagen etter dro vi inn til Oslo så jeg kunne masseres hos Your Skin. Det var utrolig godt! Må nesten skaffe meg en sånn massør hjemme altså. Etter dette spiste vi lunch sammen før jeg gjorde meg klar til kvelden.

På kvelden var jeg ute med Kenneth og Mats på Buddha i Oslo. Happy Henke som er DJ hos blant annet Energy (NRJ) spillte denne kvelden, så da ble det liv! Møtte noen nye folk jeg desverre ikke husker navnet på, men tror jeg tilfeldigvis så en av dem når jeg var i Lillestrøm dagen etter. En veldig hyggelig kveld!

Ja, så dagen etter, klokken 12 og i utrolig god form (ironi) skulle jeg opp for å dra på fotomessa i Lillestrøm med Henning og Camilla. Hadde tenkt til å kjøpe et nytt objektiv, men jeg droppet det for å spare penger. Når jeg ser på andre sine bilder tenker jeg at jeg aldri kommer til å klare å ta like bra =( joda, en dag!

Så tusen takk alle sammen for en utrolig fin bursdags-helg og alle gavene jeg fikk! Me likes..❤

Noen av gavene jeg fikk

nomnom vaffel-is-kake

Inne på Buddha

Fotomessa

Lonerbilde på bussen fordi Henning ikke rakk den..

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

