Tomme Tønner 2 premiere!

På fredag dro jeg, Christine, Henning og Malin på Tomme Tønner 2 premieren! Som kanskje noen vet var jeg statist i denne filmen i sommer sammen med Henning, Malin og noen til som ikke kunne være med på premieren (Se HER og HER). Det var utrolig gøy, og vi var spent på å se om vi kunne se oss selv. Jeg var faktisk med ganske mye! Haha, litt synd at ikke de andre ble vist like mye. (ja, du var med Malin i know. Og Morten da. Og Veronica. Og Nero. Men ikke Henning lol) Faktisk så syns jeg denne var bedre enn den første filmen. Litt mer crazy humor, men det fungerer! Etter filmen snakket vi litt med Stig Frode Henriksen (Kill Buljo, Død Snø) og Farrakh Abbas (Bobby) som begge spilte i filmen. Vi ble til og med invitert på afterparty!

Lyset var for jævlig ;o

Henning og Stig

Henning var linselus hele kvelden, og Jenny Skavlan er sykt fotogen.

2 kommentarer

Filed under Blogg, Event, Film, Personlig

2 responses to “Tomme Tønner 2 premiere!

  1. AWESOME😀 hihi. Den SKAL jeg se! ^^

Legg igjen en kommentar

