Nyttårsforsetter

Jaaaaaa? Da var det denne helvetes listen da som man må pine seg gjennom fordi det strider imot sine daglige vaner fra det forrige år. Jeg har ikke sånne ekstreme forsetter som forandrer meg fullstendig som person, men jeg liker å ta opp ting som jeg ikke klarte ifjor da. Så har jeg kanskje noe mer som jeg skriver nå på sparket. ok!

  1. JEG skal begynne å følge en treningsplan hver gang jeg trener (om jeg har tid (lol, der gikk det forsettet i toalettet))
  2. JEG skal få en nyydelig(!) kropp til sommeren (samme som ifjor, men det skjedde ikke da..)
  3. JEG skal få meg førekort! (ingen dato satt)
  4. JEG skal få meg en annen jobb etterhvert!
  5. JEG skal bruke 20.000kr på et produkt
  6. JEG skal se ferdig alle sesongene av Entourage
  7. JEG skal få meg et hjemme-musikk-studio
  8. JEG skal gå rundt og brife med min nye iPad2
  9. JEG skal på MINST 3 store rave/dance-events i Norge og rundt i verden
  10. JEG skal holde meg over 4 i snitt på skolen
  11. JEG skal se alle Harry Potter filmene etterhverandre før jeg overnatter utenfor Colloseum for å få tak i billetter til den siste filmen

Sånn, alt jeg kommer på nå. Oppdaterer om jeg kommer på noe mer senere :]

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

