Hva ga Nissen i år?

Da var julaften over for 2010. Nå har vi 1 jul igjen før armageddon i 2012, så da er det bare å begynne å planlegge den siste jula! Så, hva spennende fikk jeg igår? En bil? En båt? Et fly? Et par strømper? Nei, ikke noe av det. Noe av det jeg fikk:

Sigma 30mm f/1.4❤

Enslaved

Gavekort

Entourage sesong 3 del 2

Awzuum t-skjorte

Sååååå jeg sier meg fornøyd =D Takk til alle jeg fikk gave fra, og håper dere som fikk gave fra meg ble litt fornøyd. Men det viktigste er at man har hatt en fin jul!

Fikk du noe spennaness denne julaften? =D

1 kommentar

Filed under Blogg, Event, Personlig

One response to “Hva ga Nissen i år?

Legg igjen en kommentar

