Nissen er på vei…!

Ja serr, det er best for han..😮 han får bare trosse kulden å komme, ellers blir det ikke jul.

Ja, til slutt ble det ferie da, etter 2-3 helvetesuker med lite søvn. Jeg har ikke hatt så mye tid til å blogge fordi jeg har hatt alt for mye annet å gjøre, og jeg har egentlig ikke så utrolig mye gossip å blogge om. Nei, egentlig har jeg bare brukt all tiden min på å åpne Intenett-julekalendere! Haha, jeg ga opp til slutt fordi det tok alt for lang tid, og jeg vinner ikke noe på dem uansett. Men når vi først er inne på å vinne (poetisk rim, planlagt lenge), så har jeg faktisk vunnet 80kr tilsammen på skrapeloddkalenderen min! Det er ikke så værst.. Og så mangler jeg bare én fugl før jeg vinner 500.000kr, og det er noen dager igjen >:) kanskje jeg skal gjøre som for 2 år siden å åpne resten bare for å se om jeg har vunnet xD naah, det blir bare nedtur.

Nå som det endelig er ferie skal det feires med en pangstart. Derfor blir det rave på Havana Club i Oslo ikveld! Blir en bra kveld med kjæresten og diverse andre levende individer. Det blir nok sent (igjen!!!) så imorgen skal jeg bruke hele dagen i senga for å sove ut de timene jeg har tapt de siste ukene.

Men før julaften og aaaaalt dette skal jeg på møte med jobben. Sånn  *ferdig med innlegg*

Ja, jeg er glad i webcammen min

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

