Arkaden Shopping – November

Det er kaldt! 23 dager til jul! Under 2 måneder til jeg blir 18! Under et år til sommeren! Crazyyyy..

For denne måneden valgte jeg å plukke ut klær fra Bodymap på Arkaden Shopping i Oslo. Det er så mye kult der! Jeg liker alternative klær, selv om jeg ikke går i det så mye til vanlig. Derfor valgte jeg å prøve  disse klærne denne gangen. Noe som er ganske vanlig med denne stilen er trange bukser, og det er jeg ikke glad i. Men det kom en åpenbaring av en bukse forran meg i butikken. En bukse som passet perfekt slik som jeg liker det! Er som å finne et gullkorn i sahara, og jeg fant det. Det er akkurat det som er så bra med Arkaden. Man finner alt man ser etter!

Serious Clothing bukse og jakke

Criminal Damage Clothing skjorte

Skinnhansker, armbånd, belte og kjettinger

alt fra Bodymap på Arkaden!

Lyst på de nyeste oppdateringene og de kuleste konkurransene? Join Arkaden Shopping sin Facebook-side! klikkklikkk

 

Bildene er tatt av Vegar Norman ©

5 kommentarer

Filed under Arkaden Shopping

5 responses to “Arkaden Shopping – November

  1. endelig noe klær fra bodymap x3 lookin’ good ^^

  2. Hanne

    Det var en smule emo, men det liker vi =)

  3. FOR en stil. må jo bare elskes ! herregud, ja takk🙂

Legg igjen en kommentar

