Bare sitter her

«Hvis vi bare chillern’ går karakterene til helvete!!» – Henning Kvamme, 17.11.10 kl. 12:44

Jeg sluttet for snart en og en halv time siden men jeg sitter her enda og gjør Norsk. Hvorfor skal vi ha Norsk? Jeg kan Norsk. Vi skal lage en framføring om en novelle som egentlig ikke har noe mening. Oh joy!

Når skolen går utover fritiden strider det imot menneskerettighetene! >:l mener jeg da..

EDIT: Av en eller annen grunn fungerer ikke Facebook, så jeg føler at jeg ikke får utnyttet livet maksimalt. Om ikke det skulle være nok, så får jeg ikke tatt inn penger på Pirates Ahoy! Det er krise.

Jeg ser ut som en penis

3 kommentarer

Filed under Personlig

3 responses to “Bare sitter her

  1. OMG JEG ELSKER BLOGGEN DIN JARLEBASS. KEEP THE UP THE GOOD WORK<3❤

  2. elias

    en liten penis.

  3. kristin

    gi meg koden din til face så kan jeg fylle penger for deg. jeg er hjemme MED face😉

Legg igjen en kommentar

