Harry Potter festpremiere

På fredagen som var, var jeg på festpremieren på Harry Potter og Dødstalismenene del 1. Før jeg så filmen gikk jeg i Harry Potter-tard-tog fra frongenparken til Colosseum. Etter det gikk jeg inn på kinoen på den sorte-løperen, forbi masse presse og mas. Filmen var faktisk veldig bra! Ifølge de som har lest boka (har aldri lest ferdig en bok i hele mitt liv) er alt som er i den første delen av boka med i filmen. Samme kveld leste jeg anmeldelsene fra Dagbladet og Aftenposten som slaktet filmen. De lurer på hvrofor de ikke har timer på Galtvort og hvorfor Humlesnurr ikke er med. Wut? Jeg kommer med en bedre anmeldelse til uka! hehe..

Too bad jeg hadde vidvinkel objektiv så jeg fikk ikke tatt et eneste bilde av skuespillerne forran lerettet..! Jeg er så gjennomtenkt at jeg hater meg selv noen ganger❤ Men det ble ikke noen bra bilder. Var meg gira på å se filmen enn å lage en dokumentarfoto-reportasje for å si det sånn.


Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Event, Film

Legg igjen en kommentar

