Harry Potter ikveld!

Harry Potter og Dødstalismanene Del 1 har som mange sikkert vet premiere neste fredag. Jeg klarer ikke å vente så jeg ser den ikveld! =D Takket være en veninne som overnattet utenfor Colosseum Kino fikk hun kjøpt festpremiere biletter til meg. De var dyre, så håper virkelig det er verdt det! Heh, er det helt sikket. Det blir tog fra Frognerparken til Colosseum klokken 17 og filmen starter 17:30 tror jeg. Er helt sikker mange geeks der (inkludert meg selv lol), men også mange kjendisser! Evanna Lynch som spiller Lulla og Mark Williams som spiller Arthur Wiltersen kommer også til å være der. Skal prøve å få noen bilder =D

Nå sitter jeg her.. og lurer på om jeg skal dra den helt ut.. og tegne et arr i pannen.. selvom jeg har et fra før! Ja, jeg er Harry Potter.

Legg igjen en kommentar

Filed under Event, Film

Legg igjen en kommentar

