«Skal jeg eie deg i CoD ælleh?»

Julaften kom tidlig for alle gutter som spiller. Ikke bare snør det idag, men Call of Duty Black Ops kom også idag. Folk går til spillbutikkene som om alt skulle vært gratis, men istedet renner pengene ut av lommeboka. Hva gjør man ikke for noen nye farga pixler på skjermen? =D

Ut ifra det jeg har lest og sett ser det jo bra ut. Men jeg liker å gå mot strømmen (LOL), så jeg har ikke gjøpt det. Holder meg til tetris fram til jeg føler for å eie alle i CoD en dag (ja jeg eier). Blir av en eller annen grunn litt lei sånne spill i lengden. Så ja, kos dere mens dere kan. Snart er jeg online >:)

Trailer

Geeks samlet seg i Oslo ved midnatt fordi de ikke har hørt om forhåndsbestilling.

 

2 kommentarer

Filed under Spill, Teknologi

2 responses to “«Skal jeg eie deg i CoD ælleh?»

  1. Haha, så sant så sant!
    Men Cod er jo litt kult daa.. ^_^

Legg igjen en kommentar

