Lord of the Rings

Det er tradisjon at det hvert år er Ringenes Herre maraton på Colosseum. Jeg var der ifjor, og jeg dro dit igjen i år for å slite meg gjennom alle 3 filmene. Det er utrolig hardt å klare å holde seg våken gjennom alle filmene. Man sitter der fra midnatt til rundt 11 på morgenen faktisk. Det er ikke bare filmene som er bra, men det er utrolig god stemning i salen! Alle klapper når det skjer noe bra (selvom folk ofte klappet helt unødvendig). Jeg klarte faktisk å holde meg våken gjennom hele den 2. og 3. filmen, så jeg er litt stolt over meg selv. Ifjor sovnet jeg når den 2. begynte, så det var litt dumt:/

Anywayzz, jeg dro dit med masse folk, og vi var å spiste på Fridays før vi dro til kinoen. Hey DJ, show those pics:

Hahahaha, jeg hadde faktisk med pølse på termos! Jeg visste ikke at det var Norsk tradisjon før jeg fikk høre det for noen uker siden, LOL! Genialt da, omnomnom.. Norge❤

3 kommentarer

Filed under Bilder, Blogg, Event, Personlig

3 responses to “Lord of the Rings

  1. Henning

    GAHAHAHAAH! JEG LIKER PØLSE!

  2. kristin

    Hahahahah! du og de norske tradisjonene

    Toast med brunost<3333333

    hih

Legg igjen en kommentar

