Arkaden Shopping – Oktober

Hva sjuler seg under luken idag? Jo, Oktober klærne fra Arkaden! I et av de forrige innleggene la jeg ut noen bilder av location som skulle si litt hva slags klær jeg skulle ha på meg. Og ganske obviously er det skateklær som skjer. Hæhæ jeg liker å blande ord som ikke passer for å skape en ny trend. Lolz, anyways!

DC lue og genser fra Jean TV

Monster T-shirt, Rockstar genser og bukse fra Jean TV

Nei, jeg skater ikke / klarer ikke, men jeg digger skatestilen anywayz. Føler meg fit i det og har alltid gjort det. Men det gjør ikke noe å blande elementer fra andre stiler inn i en stil. Det skaper bare orginalitet. Jeg har heller aldri likt slim-fit bukser. Jeg må ha litt plass! Så baggy bukser og hettegenser er deilig på dager når man bare vil være slækk. And it’z liek everyday!

Sjekk ut det kule utvalget på Jean TV som kun finnes på Arkaden Shopping i Oslo! Alt annet i Norge er ikke kult nok, derfor er det kun på Arkaden. Fact!

Om du ikke allerede har gjort det, bli medlem av Arkaden’s Facebook-side! Masse spennende som skjer der.

Bildene er tatt av Elise Rosenborg ©

Sjekk ut bildene hennes!

1 kommentar

Filed under Arkaden Shopping

One response to “Arkaden Shopping – Oktober

  1. Woop woop, kjekk du er Jarly!!!

Legg igjen en kommentar

