Scary Night @ Arkaden

Skolen har begynt å tvinge på oss studiedager som at det skulle vært telefonsalg og man må takke ja. Siden jeg er så skoleflink brukte jeg ikke studiedagen til studier. Selvom jeg har masse skole jeg skulle gjort. Men whatever, dagen ble jo spennende forde!

Var først ute med Elise og Henning for å ta noen bilder med klær fra Arkaden. Vi var så heldige at det var pent vær når vi ikke tok bilder, og pøs regn da vi tok frem kameraene. Følg med, så kommer bilder snart!

Etter det spiste vi litt ching-chong mat på Nam-Nam i Oslo City før jeg dro og gjorde meg klar for Scary Night på Arkaden.

Scary Night var utrolig spennende! Det var litt stress og nervøsitet innimellom, men det gikk heldigvis bra. Jeg føler med som en idiot etter catwalken! Haha, gjorde mye dumt, men det er vel bare gøy. Check out the piiics!

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Arkaden Shopping, Event

Legg igjen en kommentar

