Old Times

Jeg er så utrolig trøtt om dagen! Jeg sitter oppe alt for sent og gjør lekser/facebook spill som fører til at jeg blir trøtt og gretten resten av dagen >_< jeg må legge med tidlig! Sier jeg hver dag men skjer skjeldent. Men idag skal jeg prøve ;o

Imorgen har jeg fri, så da skal jeg ut å ta bilder med Elise hvis været er bra. Senere på kvelden skal jeg på SCARY NIGHT på Arkaden! Les mer om det HER og dra dit! ;D

Jeg fikk et foto-oppdrag idag som jeg skal gjøre ikveld, så det blir gøy. Skal ta bilder for en kamsport-klubb i Skedsmohallen. Pictures to come!

Her er et bilde jeg tok på skolen idag som er en oppgave i foto.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Media, Personlig

Legg igjen en kommentar

