Agurker vokser på tak

Random tittel? Nei, fordi det er faktisk tørre agurkskiver på taket over meg. Jeg bare venter på at de skal falle rett ned i munnen min når jeg lener meg tilbake for å gjespe mens jeg bøyer hodet bakover. mm..

Onsdager liker jeg fordi vi slutter tidlig på skolen. Jeg dro rett til Oslo for å se på meg selv på Arkaden. Hihi jeg liker det! Neida, tuller! =D Men jeg dro faktisk innom Arkaden for å se hva jeg kan ta med meg neste uke. Hva skjer neste uke? Jo jeg skal ta noen nye bilder, så følg med ;D Og btw:

«Scary Night» på Arkaden neste torsdag!

Mer om det senere..

Ok det ble ikke noen bilde av agurkene på taket denne gangen fordi bluetoothen mellom Mac’en og telefonen min failer. Så poster et random bilde fra dataen, byeezz!

 

Tegning jeg tegnet når jeg gikk i barnehagen. Nei jeg tuller, det var lekse forrige uke.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

