#MusicMonday Energy Special 18.10.10

Jeg har alltid hatt lyst til å dra på de store electro-eventene rundt om i verden, men jeg er jo ikke gammel nok. Buhu =( MEN, om litt under 3 måneder er jeg gammel nok til å gjøre hva som helst! Så da er planene mine å reise på mange av disse eventene. Det er blandt annet Sensation som mange har hørt om som jeg skal på etterhvert. House er kult, men det har ikke samme feeling som trance. Derfor hadde jeg også planlagt å gå på Trance Energy! Men nå som jeg blir 18 har de selvfølgelig gjort om navnet til «Energy», og alle sjangere er blandet inn.

Ja, det treffer de mainstreame mye bedre, men det ødelegger for alle oss som ikke hører på «alt». Hvorfor blande inn house når vi har Sensation? Alt blir house etterhvert, og det er ikke bra. Sensation hadde jo trance en gang i tiden, men nå «Celebrate life with House». Uff.. Har ikke noe imot house, men syns det blir litt mye. Derfor har jeg blitt usikker på om jeg skal gå på Energy. Det er mange som boikotter det fordi det er så forandret. Jeg vet ikke hva jeg vil =( Det er jo mange andre muligheter senere slik som ASOT500. Men da må jeg vente! Jaja, jeg får vel se det ann. Noen som har planer om å dra dit, eller på et liknende event neste år? =D

Her er theme-sangen til Energy 2011. Den er bra, men fortsatt ikke trance.

Jochen Miller – Classified


Aftermovie fra Trance Energy 2007

Legg igjen en kommentar

Filed under #MusicMonday, Event, Personlig

Legg igjen en kommentar

