Hei bloggen!!

Haha uff, jeg er så lat! Har ikke blogget på lenge fordi jeg ikke har vært «in the mood» til det =( sorry fansen min! Jeg skal skjerpe  meg, hihi :]

Høstferien var fin, men så ble jeg syk. Var borte fra skolen hele uka etter ferien, og lå dau sjuk. Har gått på piller og tatt blodprøver osv. nam! Er på bedringens vei nå da. Det er som å ha mensensmerter. Haha jeg søkte opp mensensmerter for å finne noe som kanskje hjalp xD

Jeg har funnet ut av at grunnen til at jeg kanskje går lei blogging er fordi jeg skirver så syke lange innlegg. Et innlegg er jo som en bok! Og nå er jeg på’n igjen. Jaja, jeg skal prøve å bare bruke mer bilder og video og sånt hvis jeg ikke må skrive så mye. Jeg er ikke så glad i å skrive heller, så da vinner vi alle, og alle blir glade.

 

Random HDR-bilde jeg tok før ferien

3 kommentarer

Filed under Blogg, Personlig

3 responses to “Hei bloggen!!

  1. *drool* @ bildet. Supert!

  2. Camilla

    Woooow! Jeg sitter her med hakeslep… Det HDR bilde var *tenke* AWSOMNES!!!❤

    Det var sååå kuuuult, digger det!

    Klem

Legg igjen en kommentar

