What’s Afterlife?

Lørdagen var meget koselig :] a’a, våknet med kjæresten min i senga før jeg dro til Oslo for å møte Marita. Hun er i millitæret, så får ikke sett hun så ofte D: Men vi hadde det kjempegøy fordi vi skulle se Resident Evil: Afterlife 3D på kino! Den var ok, med kule effekter, musikk og slikt. Men den føltes ikke like bra som den første Resident Evil filmen syns jeg. Mulig jeg skriver en anmeldelse av den om jeg kjeder meg. 3D gir omtrent ikke noe bedre filmopplevelse! Jeg blir ikke imponert av 3D før man slipper de dumme brillene. Og for å nevne brillene; GRELLT! Ja denne gangen var det ille, fordi det var grønne Shrek briller. Om ikke det skulle være nok, hadde de Shrek sine ører på seg <.< Woho, Resident Evil og salen er fyllt med klovner. Skulle ønske jeg kunne tatt bilde av alle sammen..

Etter kinoen gikk jeg og Martita litt rundt i Oslo å loka. Vi tok turen opp på Operaen hvor det var stor film-visning. Var en sær, norsk film derimot. Men kjempefint sted å sette opp «kino»! Oslo er faktisk veldig fint om kvelden/natta. Da syns ikke tiggerne (sigøynerne) og de narkomane så godt. Ja, jeg kan godt skrive et debattinnlegg om dette med tiggere og narkomane i Oslo.. Fy F!

Marita måtte rekke toget hjem, så jeg dro også hjem. Bare noen sekunder etter at jeg kommer inn døren, skal folk ha det gøy med meg igjen. Denne gangen var det min sjelsvenn #1 (av 2), Kenneth som kjørte meg til Martin Felin etter å ha leid film på Video Nova som alle selvfølgelig elsker. Hos han så vi den filmen (se bilde under) som var ganske bra. Etter det var det litt gamingzz av Halo: Reach som også så veldig bra ut. hmm.. Nei, spare pææng!

xoxoxoxoxooxoxox

Kjekt å ha

Grellt..

Posin’

Veien er ikke trygg…

Gutta på tuur!

Behind the Mask

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Film, Personlig

Legg igjen en kommentar

