Oslo milkshake’d in pear and latte

Jeg liker onsdager. Jeg liker ting fordi det er bra, og onsdager er bra fordi jeg slutter tidlig på skolen. 11:30 er en bra tid å slutte. Jeg får ofte mye ut av dagen, og det er deilig å gjøre noe annet enn lekser før middag og så sove.

Idag dro jeg og mister Lise til Oslo. Hun hadde fått lønn, så hun skulle mææde med bankkortet og bruke masse penger. Hun failer fordi hun ikke kjøpte noe! http://www.failblog.org much? =D Jeg skulle se etter noen sko, og den nye iPod Nano. Ikke noe Nano å finne idag heller nei! (ja, jeg har blitt stamkunde på Humac, Oslo City fordi jeg vil ha den). Lulz..

Jeg måtte også ringe likningskontoret fordi de ikke klarer å gjøre jobben dems. Jeg må ringe tilbake på mandag fordi alle er på ferie der. De missbruker norske innbyggere! Tar pengene våre og reiser til syden. Neida.. Men uansett, SKATTEETATEN = DAGENS IKKE-VENN

Etter alt dette dro Lise hjem for å gjøre lekser. Da dro jeg for å møte Christine. Vi skulle trene, men det ble ikke noe av fordi vi er så treige.. Jeg som hadde bært på en bag som veier mer enn meg selv hele dagen. Jeg er litt rett for at jeg får sixpack på ryggen snart.. =( Eneste bra med det er at jeg kan tjene penger på freakshow..

Vi dro på Wayne’s Coffee fordi det er god drikke der. Og mye av det er hottere enn deg! =O så hot at jeg brannt tunga mi nesten faktisk.. slå den! Jeg smakte også på Double-Milkshake-ting men pære smak på Mc Donalds. Den var helt grei. Men hadde ettersmak lenge etterpå! Pæremilkshaken var merkelig..

Hvorfor skriver jeg så lange innlegg..? o.O natta,-

Lise liker å kle seg med dyr.. Neida, den er fake, og dyr er ikke klær! respekter..❤

Good stuffs

I’m lovin’ it.. juuust a little!

Den døde fisken bare ligger der og ser på meg. Tok meg 20 minutter å begynne på den. Se så kjedelig mat..? Nei, jeg er ikke glad i fisk.

1 kommentar

Filed under Blogg, Personlig

One response to “Oslo milkshake’d in pear and latte

  1. Lise

    Mister Lise? Er det takken jeg får for å tilbringe tid med deg? Haha^^

    Men ok, lovte å kommentere litt, så here it goes.

    Åååh, Jarl Erik, jeg eeeelsker bloggen din!😀 Du er helten min, og jeg ser sykt opp til deg! Vurderer å oppkalle barna mine etter deg <3333333 (ikke for å virke ironisk, eller noe…)

Legg igjen en kommentar

