Apple update

For noen dager siden hadde Apple sin årlige høstkonferanse. Her ble det presentert mye nytt, men ikke alt var nytt som i nytt akkurat.

Istede for å pøse på med masse nytt, ble mange i-Produkter oppdatert/oppgradert. iTunes går opp til iTunes 10 som blir mer sosialt, ny iOS 4.2 oppdatering osv. Det kommer også en ny iPod Touch som er mer slim og med FaceTime som jeg egetlig ikke ser helt greia med. Er det webcam-ish på iPoden? Er jo bare sim-kort som mangler, så er iPod Touch en fullverdig iPhone! Jaja, iPod Touch er kult forde!

Det øynene mine fallt mest på et den nye iPod Nano. *sikle* Den er bitte liten, firkantet, mange forskjellige farger, og Multi-Touch screen! Når jeg får penger skal jeg nok kjøpe meg en sånn. Tviler på at jeg kjøper meg en iPhone med det første, men en iPad får jeg med hjem, så snart den blir litt bedre..

2 kommentarer

Filed under Bilder, Event, Teknologi

2 responses to “Apple update

  1. Å, den iPoden var lekker😀 Må skaffe meg en sånn!

  2. Tilbaketråkk: Oslo milkshake’d in pear and latte « Jarl Erik's Blog .Life as I live it.

Legg igjen en kommentar

