28.08.10

a’a, vad tyckar jäg om denne dagen da? Det var mye som skjedde under premiere-festen til Flåklypa Grand Prix som feiret 35år jubileum igår. Det var masse journalister fra nrk, tv2 osv. og det ble veldig mye oppstyr når Il Temo Gigante kom. Det var overraskende mange kjenndiser der! Wenche Foss, Toralv Maurstad og kronprinsen sammen med barna var noen av de å finne der. Jeg fikk også snakke med folk fra Caprino-familien, og jeg advarte dem mot å bruke animasjon framfor dukker! Hele greia med denne visninger var at de har gjort om hele Flåklypa-filmen til HD-kvalitet. Det var veldig skarpe bilder og bra farger, så man kunne ikke se at filmen faktisk ble lagd for 35 år siden! Det var derimot noen småfeil i retosjeringen, men det var småplukk. Man går aldri lei Flåklypa!

Etter filmen dro jeg og familien på Friday’s på Aker Brygge. Spiste en passe stor middag der før jeg dro til Solheim for å «spise» på Peppes Pizza med Pål, Henriette, Morten og Simen (som gikk i klassen min på ungdomsskolen). Jeg orket ikke så mye mat fordi jeg allerede hadde spist på Friday’s. Hadde skikkelig lyst på Oreo kake-is-ting, men jeg tok til fornuft! =O Etter å ha vært på Peppes dro vi opp til Simen for å se I Love you Phillip Morris med Jim Carrey. Ikke helt det man forventer av han, men en helt ok film.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Event, Personlig

Legg igjen en kommentar

