Høsten kjæm

Det er litt synd at sommeren begynner å ta slutt. Jeg savner å ha fri, gjøre hva jeg vil, og varmen når sola skinnte. Nå begynner det å bli kaldt, blåse og regne. Er vel ikke lenge til bladene faller og solen slutter å varme. Før du vet ordet av det er det snø..

– Jarl Erik Cedergren, 25. august 2010

Poetisk.. Haha neida, det var veldig dramatsik.. Men ærlig, jeg savner sommeren =/ Men det er vel bare begynne å se fram til jul, og ikke minst høstferien som er om litt over 1 måned! =D Sommeren kommer jo tilbake om ikke så alt for lenge. Men en ting jeg reagerte litt på var at vi fikk et «før-jul’s marked» magasin i posten idag! Jeg syns det er litt missbruk av årstider, og ikke minst jula. Det er smart å være tidlig ute, men det der er å ta i. Hvorfor ikke begynne å reklamere for påskegg liksom..? Jæjæ…

Noe jeg gleder meg til denne høsten er å få nok penger til å invistere i to Pioneer CDJ 850. Det er noe jeg har siklet over lenge.. *sikle mer* Noe annet jeg også gleder meg til er å se hvilke nye klær som kommer denne høsten på Arkaden Shopping i Oslo. Join Facebook-gruppa og ta turen innom Norges kuleste ungdomssenter da vel! =D

Hva ser du mest fram til denne høsten?

Det er forresten fortsatt mulig å sende inn bilder hvis du vil være fotograf. For mer info, check it out HER!


Memories of summer.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

