Wimp vs. Spotify

Jeg la merke til at i årets skolekatalog er det en kupong blant alle de andre rabatt-kupongene som gir deg 30 dagers gratis prøveperiode av den Norske «Spotify-killeren»Wimp. Jeg var med i beta-testingen av Wimp for et år tilbake, så jeg hadde allerede prøvd ut dette. Men jeg bestemte meg for å prøve igjen for å se om jeg kunne finne noen av sangene jeg ikke finner i Spotify. Etter mye søking etter forskjellige sanger, var det svært få av disse sangene jeg fant i Wimp. Til og med mye av det jeg allerede har i Spotify var ikke å finne i Wimp.

Wimp har derimot flere funksjoner enn Spotify, og når det gjelder Norsk musikk er Wimp overlgen. Men alt i alt, det går ikke opp i hva som faktisk mangler. Så min mening er at Spotify er bedre. Men man kan vel ikke si nei til 30 dager uforpliktende prøvetid av Wimp forde? Prøv det og se om det faller i smak!

Legg igjen en kommentar

Filed under Anmeldelser, Musikk, Personlig

Legg igjen en kommentar

