Fotograf Wanted

I disse dager er jeg faktisk på utskikk etter en fotograf! For å vise hva jeg syns er kult innenfor klær og diverse trenger jeg en som kan dokumentere dette i bildeformat. Jeg ser etter en som har litt erfaring med foto fra før. Må ikke være på profesjonellt nivå, men man bør kunne se for seg komposisjoner som kan være bra. Jeg har kamera-utstyr selv, men det skader ikke hvis du også har ditt eget utstyr. Hvis man har et foto-studio er dette et veldig stort pluss! For de som er interessert hadde det vært fint om dere kunne sende et eller flere eksempelbilder dere har tatt selv. Helst av en annen person, i helfigur eller liknende et portrett. For å ha sagt det; dette er frivillig, så det er ingen lønn eller betaling. Man får derimot muligheten til en god portefølje, og bildene vil da fungere som en god reklame for deg selv =)

Send til jarlerik.c@gmail.com

Alle bidrag vil bli godt mottatt!

1 kommentar

Filed under Annonsering, Bilder

One response to “Fotograf Wanted

  1. Tilbaketråkk: Høsten kjæm « Jarl Erik's Blog .Life as I live it.

Legg igjen en kommentar

