Sparing er bra.

Idag var det første skoledag! Det var koselig å se alle igjen, men det betyr at det er et helt år med skole før det er sommer igjen! =O ikke bra.. Men blir helt sikkert et spennende år =) Det er veldig mye som kommer til å skje i år! Jeg har blandt annet planer om å bli små-rik. Fordi jeg har opprettet en ny sparekonto hvor jeg skal sette over mesteparten av lønna jeg får hver måned. Jeg satt over 5000kr nå, så er litt godt igang! Er litt trist å sende bort så mye penger da =/ er ikke det samme som å ha det på brukskonto! Fordi da kan jeg bare bruke og bruke og bruke. Men nå må jeg skjerpe meg. lol. out.

Legg igjen en kommentar

Filed under Personlig

Legg igjen en kommentar

