Media

«Media» siden som finnes der oppe har ikke vært noe spennende siden jeg begynte å blogge. Det er rett og slett fordi jeg har vært for lat til å laste opp media-ting. I «media-ting» mener jeg ting som video og slikt. Kanskje jeg bare skal bytte om hele siden til «Video»? Anyway, de neste dagene framover skal jeg begynne å publisere videoer der. Det meste av det som kommer til å bli publisert der er trailere av ting jeg har holdt på med på skolen. Vi begynner med kortfilmen «True Colors»

Jeg vil si at dette er det største prosjektet jeg har holdt på med på skolen. Det tok over et halvt år, og veldig mye tid ble satt av til å jobbe med dette. Takket være en kjempe bra gruppe, ble resultatet overraskende bra. Desverre har vi ikke rettighetene til musikken som ble brukt i denne filmen, så vi kan ikke publisere den på nettet. Sangen som er i traileren derimot har vi spillt inn selv.

Traileren inneholder banning! fyfy.. =P

Legg igjen en kommentar

Filed under Media

Legg igjen en kommentar

