God morgo

Idag skal jeg se Inception. Igjen.. Fordi den er ***** bra. nuff said. Men denne gangen med Norsk tekst! yeey. Idag er også den siste dagen med fri før skolen begynner imorgen! =( neiiii!! Jaja, er ikke så kjedelig på skolen nå lengre som det var på ungdomsskolen, så tror det skal gå bra. Er jo ikke lenge til jeg blir 18 nå! hoho.. Christine skal dele rom med meg inatt, og da forventer jeg frokost på senga inkludert massasje. Er det for mye å be om? =( Dette ble veldig et veldig random innlegg, men det er jo koselig, så vet alle hva jeg driver med =) og for å kryddre innlegget litt skal dere få et fint bilde også!

Et snasent bilde av meg fra 2007 som faktisk var det første profilbilde mitt på Facebook.

Video-chat ting igår kveld med Florentina, Dominique og Malin.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

