Populær på YouTube..?

Nei ikke akkurat, men jeg ble skikkelig overrasket da jeg igår kveld så at videoene på min gamle YouTube side har fått 15 000 views?!? Jeg fikk nylig en forespørsel om å laste opp et av sangene på et fildelingsnettsted så folk kunne laste den ned, og noen som allerede har gjort det har hatt sangene mine på mp3 spilleren sin en stund. Wow. Typisk at alt skjer på den gamle YouTube siden min og ikke den nye som jeg faktisk bruker.  Ikke at jeg har produsert noe nytt i det siste. Men det er artige saker. Selvom dette er musikk jeg lagde for 2-3 år siden, virker det som at folk liker det, og det er jo et bra tegn =) For mer info om meg som artist, sjekk ut det eldre innlegget mitt  «There will be Sound».

2 år siden jeg lagde denne remixen.God respons, men kunne gjort det mye bedre idag.

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Musikk, Personlig

Legg igjen en kommentar

