Pepsi RAW – What’s all the fuzz about?

Har sett veldig mye reklame for denne brusen i det siste. «omg Pepsi RAW!» sick. Har vurdert å kjøpe denne i noen dager. Grunnen til at jeg ikke gjorde det med en gang var fordi den var ikke priset på Deli de Luca i Oslo. Da regnet jeg med at prisen var skyhøy, så bestemte meg for å heller vente til etter lønning. Idag kjøpte jeg en for å prøve. hmm…

Altså, so what om den bare har naturlige ingredienser? Den blir vel ikke så veldig mye sunnere forde? Fordi den smakte egentlig ikke noe spessielt. Den smakte brunt sukker. Det passer ganske bra fordi den har samme farge som brunt sukker.. Den var helt ok, men er ikke noe jeg ville bestillt på restaurant eller noe. Kanskje man får den samme smaken hvis man blander ut brunt sukker i vann og tilsetter kullsyre? Jeg blir ikke overbevist før brus blir sunt! =)

3 kommentarer

Filed under Anmeldelser, Personlig

3 responses to “Pepsi RAW – What’s all the fuzz about?

  1. Kompanjong

    så ut som pils

  2. kristin

    den smaker faka pepsi liksm.. haha, til å bare være ekte ingrdienser smaker den kunstig uten kullsyre.. merkeligt

Legg igjen en kommentar

