Life in LED

Mentos er godt…

Har ikke så mye å blogge om akkurat nå, mest fordi jeg har helg. Det var tilbake på jobb igjen etter en uke på ferie på fredag. Greit å begynne å jobbe igjen egentlig. Blir mange nye folk på jobben da! Ellers var jeg ute med tullingen Caroline igår. Vi snkket om alt og ingenting, og siden jeg er alene hjemme snyltet jeg på middag hjemme hos henne (he-he-he) før vi dro ut til Oslo. Vi var der klokka 10, så det meste var stengt. Too bad =( Meen! Jeg møtte på mange kjente, bland annet Nero og Jane, så ble der i noen timer og skravlet høl i hue på hverandre. lolz.. På vei hjem møtte vi Hanne og Mats på bussen, så ble mer blabla der og hjemover.

Idag skal jeg være lat halve dagen og sporty ut mot kvelden. Drar mest sansynlig og trener ikveld, fordi jeg føler at London har satt sine spor.. For tusene gang; JEG MÅ SPISE SUNNERE OG HOLDE MEG UNNA FOR MYE GODTERI!

suure..

Og for å få smør på flesk, her er en liten video for å briife om den nye t-skjorten min! Haheho, sånn har ikke dere! (mest sansynlig)

2 kommentarer

Filed under Blogg, Personlig, Shopping

2 responses to “Life in LED

  1. Omg!
    Den mest Awesome t-skjorta jeg noen gang har sett :O
    Men btw, det er kansje din første videoblogg på denne bloggen men du har hatt videoblogg men Yuki T_T

Legg igjen en kommentar

