What’s new? This is new!

Mye skjedde i London. Eller, litt hverftall. Jeg var hos frisøren så ja.. =( Er litt vanskelig for meg å innse det, men jeg er ganske kortklipt nå. Ikke at det er stygt eller noe, men det er veldig uvandt. Jeg har ikke noe særpreg lenger! =( jaja, er vel bare å leve med det. Var vel på tide også, fordi jeg hadde ganske slitt hår. Men jeg kommer nok til å få langt hår igjen. Gror veldig fort =) En ting som ihvertfall er deilig med kort hår, er at jeg slipper å bruke så mye tid på å fikse det. Nå tørker det på 3 minutter og tar bare noen sekunder å kline greier i det. That’s nice! *Borat syle*

Jeg har også kjøpt noe klær i London. Det var billigere enn her i Norge, så jeg burda ha kjøpt litt mer. Jaja, er fornøyd! =)

Parodisk t-skjorte fra Jungle Ape med «Apelle» logo, og jeans fra Blue Inc. Gammelt hår.

Sterke farger. Fargerik t-skjorte fra Jungle Ape, belte og combat-type bukse fra Primark. Nytt hår!

Ser det bedre ut kort, eller var det bedre langt? Er åpen for all kritikk :]

Bildene er tatt av Christine Winge.

2 kommentarer

Filed under Bilder, Shopping

2 responses to “What’s new? This is new!

  1. Nå fikk jeg lyst til å reise til London!

Legg igjen en kommentar

