Welcome to London

Da er jeg sånn ca. halvveis i London ferien min, så da tenkte jeg at jeg kunne lage et lite blogginnlegg. Har ikke hatt så mye tid til å blogge desverre =( alt for mye annet å gjøre her! Men jeg har jo tatt mange bilder da! =D Og mer skal det bli..

Hittil har jeg vært innom de fleste av bodene i Camden Market, mange av butikkene i Oxford Street, Starbucks, kjørt røde busser (!!) oog loka rundt i byen og Hyde Park. Det er fortsatt mye å se på! Har ikke vært å sett på noen severdigheter enda. Skal nok gjøre det på søndag, samme dag som jeg skal besøke Madame Tussaud’s museum og London Dungeon.

Idag skal jeg overraske kjæresten min med noe gøy, så håper hun blir glad =)

Jeg har kjøpt klær også, men bilder av dette legger jeg ut senere!

Hotellet


1 kommentar

Filed under Blogg, Personlig, Reise

One response to “Welcome to London

  1. Kompanjong

    Any sex in the hotelroom yet?

Legg igjen en kommentar

