Pakke pakke pakke.

Nå er det under et døgn til jeg reiser til London! Men en ting jeg ikke liker med å reise, det er å pakke.. Stress!  Det er nesten alltid noe jeg glemmer, og det finner jeg ut av når jeg sitter på flyet. Great! Men denne gangen skal jeg gå nøye igjennom hva jeg har pakket, slik at jeg ikke ender i London uten boxere.

Jeg har til og med invistert i Spotify Premium! Jeg mener dette er et must når man er ute og reiser fordi man kan ha offline-spilleliste. Party on the flight!

Nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal ha med Mac’en eller ikke. hmm..

Prøver å pakke så lite som mulig..

Legg igjen en kommentar

Filed under Personlig, Reise

Legg igjen en kommentar

