klipp klipp klipp klipp….?

Jeg har ikke klipt meg siden lenge siden. Ihvertfall ikke sånn kort. Jeg liker det langt. Ser mye kulere ut =D Men nå begynner det å bli slitsomt.. og slitt D: sååå jeg tenkte å klippe meg i London.

«How would you like you’r hair today sir..?»

«I want to look cool.»

«Do you prefer short at the sides or average length?»

«um.. average..? *vet hvordan jeg vil ha det*»

*klippklippklipp*

*ser ut som en britisk bølle-gutt med helt kort hår.»

*fail*

Ok, det kommer til å gå til helvete siden jeg må snakke engelsk.. =P Men jeg tar sjansen! Men altså, mange sier at håret mitt er så «deilig» osv.. Hår fetisj eller noe kan jeg tenke meg =P Og noen sier jeg bør klippe meg helt kort. Så jeg vet ikke hvordan jeg skal klippe det =/ Enten ganske kort, eller sånn paaazzzee.. Forslag?

2009

"Kort"

2010

Jarl, 100% naturlig

Sjææældigger bilde æss.. =P

1 kommentar

Filed under Personlig

One response to “klipp klipp klipp klipp….?

  1. På den derre 2009 tingen så du heeelt anderledes ut o.o Men var fint fordeom da. <:
    Du kan bare.. klippe tuppene elns? <:

Legg igjen en kommentar

