Ute med jobben

Det er mange som slutter på Video Nova på Skårer der jeg jobber for tiden. 2 ansatte og butikksjefen slutter, så det blir mange nye folk etter sommeren. Derfor bestemte vi oss for å ha en «avskjeds-kveld» på torsdagen som var. Vi grilla nede ved langvannet, og været var kjempefint! Det er litt trist når folk man har jobbet med så lenge slutter. Jaja, nå blir det vel  en ny «generasjon» på jobben kan jeg tenke meg.. =P

Om noen vil søke en stilling som deltidsansatt eller ekstrahjelp på Video Nova, er det bare å sende inn en søknad til kim@videonova.no.


2 kommentarer

Filed under Blogg

2 responses to “Ute med jobben

  1. Videonova må vel være noe for filmelskerne? Sitte på bakrommet og vente på at noen lånere skal leie og kjøpe pop-corn? Bra noen holder stand, og at ikke alle slutter. Det er jo litt hyggelig med filmleiing, at ikke alt er nett rett og slett. Selv liker jeg best å kjøpe filmene, for jeg vil ha muligheten til å se filmen på nytt, og på nytt og på nytt. Repeat er et fint ord ;P Ha en strålende, filmgod lørdag! P.S. Håper mange filmekseperter søker jobb!

    • Er mange som er glad i film som kommer innom og leier hos oss ja! De fleste er enige i det du sier om at det er bedre å leie og kjøpe film i en butikk hvor det jobber folk enn å gjøre det fra nettet. Selvom internett stadig tar over, håper jeg butikkene fortsatt holder seg i live!
      Jo takk, du også, ha en fin sommer! =) Takk for at du kom innom bloggen min.

Legg igjen en kommentar

