Sleike/slikke litt på sola! nomnom..

Det er så deilig når det er sol! =D Denne helgen blir vel siste helgen i sommer med skikkelig bra vær, så da må man bare nyte det. Siden jeg er alene hjemme, bir det mye pizza og sånt shiiit. Men idag bestemte jeg meg for å slå på stortromma! Jeg ville… grille.. =O Jeg inviterte Hanne på grilling, så det ble koselig =) For en gang skyld ser maten jeg lager spiselig ut =D Det var ihvertfall kjempe godt! Manglet bare dessert..

Mster Chef, god drikke, og Hanne

mmm..

2 kommentarer

Filed under Bilder, Blogg, Personlig, Uncategorized

2 responses to “Sleike/slikke litt på sola! nomnom..

  1. Det så godt ut >: Og vi har en sånn lignendes grill <:

  2. Nabojenta

    Kjempe fint bilde av meg -.-

Legg igjen en kommentar

