London guide *check*

Nå er det bare litt over en uke igjen før jeg og kjæresten min reiser til London. Det blir utrolig spennede! Det er første gang jeg reiser til London, og det uten foreldre! =D Det blir deilig. Synd at det er minst 18 års aldersgrense på alle utesteder da..:/ Siden jeg aldri har vært i London før, kjøpte jeg en sånn reiseguide bok. Haha ja, jeg er skikkelig turist. Skal gå rundt med guide, kamera, solhatt, solbriller, kort shorts og pengepung på magen. Kan se det for meg! =D haha neida.. Jeg har en venn jeg har kjent en stund som bor like ved London, så han kan vel guide oss rundt også. Blir sikkert kjempe gøy! For håpe det ikke regner hver dag da.. Got a baad feeling:/ Men nå skal ikke jeg tenke negativt!

Noen som vet om noen steder i London som vi bør dra til?
Hvor skal du eller hvor har du vært i sommer?


4 kommentarer

Filed under Blogg, Personlig, Reise

4 responses to “London guide *check*

  1. Pål

    Hyde Park!!! Fineste stedet jeg har vært😀

  2. Una

    London Eye, det tar ganske lang tid fordi den går så himla tregt, men må testes ut likevel. ^^

Legg igjen en kommentar

