#MusicMonday 19.07.10

Etter å ha fortalt venninnen min at jeg liker Evanescence, sa hun at jeg også kom til å like Within Temptation. Hun viste meg denne sangen som er en blanding av symfonisk musikk med opera eller noe. Jeg syns den er gjennomført på en kul måte, og vokalen er fengenede. Within Temptation spiller gothic metall musikk som likner ganske på Evanescence. Av en eller annen grunn syns jeg kvinnelige vokalister i slike sjangre er veldig bra! Check it out!

Within Temptation – Memories

1 kommentar

Filed under #MusicMonday

One response to “#MusicMonday 19.07.10

  1. lykke

    Liker dem godt, og fant dem pga evanescene. Sier meg også enig i at kvinnelige vpkalister passer bra til Slik musikk

Legg igjen en kommentar

