Zombie Walk 2010

Wooho bloggingen går unna her.. =P neida, har bare *igjen* vært veldig opptatt. Har jobbet og gjort ting ute hele helgen, så har omtrent ikke hatt noe tid forran datamaskinen. Derfor beklager jeg hvis det går noen dager mellom hvert innlegg. Denne uka skal jeg for eksempel reise til hytta med kjæresten min, og der er det ikke nett. Til helgen som kommer skal jeg jobbe, men skal prøve å få til et eller flere innlegg.


På lørdagen var det Zombie Walk 2010 i Oslo. For dem som ikke vet hva dette går ut på, så er det en «zombie-parade». Flere hundre ungdommer sminker seg med blod og diverse, og går opp Karl Johan for gøy. En kamerat av meg sminket blod og sår på halsen min, slik at det så veldig grotesk ut.

Tatt av Ivan Rios

Han er veldig flink, så ble veldig fornøyd! Da vi gikk opp Karl Johan var det mange folk som så på oss. Mange av de som så på oppover hovedgaten så veldig skeptiske ut. Men det var jo mange som forsto at det bare var for morro skyld, og lo med. Omtrent alle som så på hadde med seg et kamera for å ta bilder og video. Til og med TV2 filmet paraden. For å forsterke inntrykket til publikum var det mange som var «in-character» ved å gå på en måte de tror zombier går på og lage masse rare lyder.

På veien hjem måtte jeg sitte på bussen med blod over hele meg. Det var mange av den eldre genrasjonen som sa ting som «hvordan er det folk kler seg nå til dags??» og «makan til måte å ta seg ut på..» da de så meg og de jeg var med. Haha jeg måtte le. Skulle nesten tro at de tror vi går sånn til vanlig.. =P Jeg var jo gal nok til å dra på jobb som zombie, fordi jeg skulle på jobb rett etterpå. Heh, fikk veldig mange rare blikk av kundene som kom innom også. Men de fleste syns det var stilig! Alt i alt var det en kjempemorsom dag. For dem som syns dette høres spennende ut, er det bare å delta neste år.

Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder selv, fordi de som var zombier fikk ikke lov til å ta bilder. Men det var fotografer til stede, så har er noen av bildene som ble tatt.

Tommy og meg. Fake tarm, nomnom

Ellen

Ellen

Meg

Bilder tatt av Oskar Ostnes.

Bilder tatt av Ivan Rios

For fler bilder, gå inn på Zombie Walk 2010 Facebook gruppe.

1 kommentar

Filed under Blogg, Event, Personlig

One response to “Zombie Walk 2010

  1. Catharina

    jaja..Faar sitte her i Kroatia og se paa bilder =( Blir med til neste aar!!^^

Legg igjen en kommentar

