Bilder fra Tomme Tønner 2 settet

Nå har det gått noen dager siden jeg blogget sist, så tenkte jeg skulle skrive et nytt innlegg mens jeg spiser spagetti. nomnom.. Grunnen til at jeg ikke har blogget på noen dager er fordi jeg fikk «en i flæisen» søndag kveld. Som jeg har nevnt tidligere var jeg statist i den nye norske filmen Tomme Tønner 2 på fredag.

namm

Det jeg ikke visste var at de som hadde satt seg opp på mandag, tirsdag og onsdag måtte møte alle dagene! Jeg trodde man var heldig om man kom med en dag. Så det endte da med at jeg måtte opp klokka 6 hver dag, og bli på settet til rundt 5 på ettermidagen. Fra mandag til onsdag filmet vi på Bjerke travbane. Det var gøy, og vi gjorde forskjellige tinge de dagene. Eneste som var veldig slitsomt var å stå opp så tidlig. Det ble veldig lange dager! Men jeg angrer ikke. Jeg fikk bland annet muligheten til å møte mange kjenndiser og faktisk oppleve hvordan det er å spille inn en storfilm. Jeg ble også kjent med mange nye folk!

Her er noen bilder fra settet. Bildene ble ikke tatt av meg.

Karoline, meg og Veronica. Haha jeg ser helt böga ut.. =P

Nero og Leon

Fler bilder kan du finne på Tomme Tønner sin Facebook side. De to nederste bildene er tatt av Nero Storm.

1 kommentar

Filed under Film

One response to “Bilder fra Tomme Tønner 2 settet

  1. Tilbaketråkk: Tomme Tønner 2 premiere! | Jarl Erik's Blog .Life as I live it.

Legg igjen en kommentar

