#MusicMonday – 05.07.10

Idag skal jeg dele noe som er ganske uvanilg i min musikksamling. Noen vet kanskje at jeg ikke liker rap og hip-hop i det hele tatt. Jeg mener at mye i denne sjangeren er noe av det mest unødvendige innenfor musikk.. Men det er noen som skiller seg ut, og det er ganske bra! Heh, jeg syns mye norsk rap er bra, fordi mange av tekstene er geniale og handler om annet enn damer/»hore», penger, bling og alt det der. Eminem har også mange sanger jeg liker. Tekstene hans har ofte mening, og det høres bra ut. Denne sangen av Eminem er en balnding av pop og rap. Jeg syns det er kjempe bra når en sang blander inn en annen sjanger. Det gjør så hele greia blir mer variert og høres ‘freshere’ ut. Sangen er tatt ut av hans nyeste album ‘Recovery og har tittelen

Love The Way You Lie (feat. Rihanna)

Legg igjen en kommentar

Filed under #MusicMonday

Legg igjen en kommentar

