Gode gjerninger er bra det.

Igår på vei hjem fra der jeg var statist, fant jeg en telefon liggende på bussen! Så snill og grei som jeg er, ringte jeg mannen til eieren av telefonen, og avtalte et møte for å gi telefonen tilbake. Min HTC Hero var overlegen i forhold til den telefonen, så jeg så ingen grunn til å beholde den =D Hehe, neida.. Det er jo hyggelig å være hyggelig også da. Hva hvis det hadde vært min telefon?? =O

Uansett. Jeg møtte eieren på morgenen idag for å levere den tilbake. Og siden jeg var så snill, fikk jeg finnerlønn! 200kr er jo greit det, uten å ha gjort så mye for det =)


Idag skjer det ikke stort. Skal rydde rommet før jeg drar på jobb og blir der til 10 ikveld. Det er kjedelig, men sånn er det å tjene penger! Skal bruke opp alt jeg har av penger når jeg skal til London i slutten av juli, så blir deilig å komme hjem til en ny lønning.

Men jeg mistenker fortsatt at det er hull i kortet mitt, fordi pengene bare renner ut……

Legg igjen en kommentar

Filed under Blogg, Personlig

Legg igjen en kommentar

